Mercedes-Benz şirkəti R231 seriyasından olan SL rodsterinin istehsalını keçən ilin yayında dayandırıb. Buna baxmayaraq, səkkiz il konveyer həyatı yaşamış modelin varisi hələ də hazır deyil. Zavoddaxili R232 indeksi verilmiş rodsterin prototipi hələ də sınaqdan keçirilir. Alman istehsalçısı final qış testləri zamanı çəkilmiş şəkilləri dərc edərək, bir neçə məlumatla bölüşüb.

Adi Super Leicht (“super yüngül”) kimi açıqlanan Mercedes-Benz modelini ciddi dəyişikliklər gözləyir. Birincisi, iyirmi il və iki nəsildən sonra SL yenidən nominal olsa da, ikinci sıranın oturacaqlarına (2 + 2 oturacaq formulu ilə) sahib olacaqdır. İkincisi, mühəndislər sərt qatlanan damdan imtina edərək, yumşaq tavana üstünlük veriblər. Son dəfə belə damdan R129 seriyasından olan modeldə istifadə edilmişdi - yumşaq dam həm daha yüngül, həm də daha yığcamdır ki, bu da idman avtomobili üçün daha məqsədəuyğundur.

Üçüncüsü, SL həqiqətən idman avtomobili adına daha çox yaxınlaşıb, çünki o  ikiqat Mercedes-AMG brendi altında buraxılacaqdır. Müvafiq olaraq, yeni rodsterin yaradılması AMG bölməsinin mütəxəssislərinə həvalə edilib. Nəhayət, SL tarixində ilk dəfə olaraq tam ötürmə sistemini alacaqdır: rodster ön oxda çoxdiskli muftası olan 4Matic + transmissiyasını əldə edib.

İstehsalçı tərəfindən təqdim edilmiş məlumatlar bunlarla məhdudlaşır, amma həvəskarlar ilkin mühərrik çeşidi haqqında məlumatı əldə etməyə müvəffəq olublar. Əllinci illərdə buraxılmış 190SL modelini (SLK/SLC rodsterlərinin carçısı) hesaba almasaq, SL ilk dəfə dördsilindrli mühərriklə təklif ediləcəkdir. Bu, 400 at qüvvəli 2,0-litrlik AMG turbomühərriki olacaqdır. Səkkizsilindrli aqreqat da yerini qoruyub-saxlayacaqdır, çeşidin zirvəsində isə, 800 at qüvvəli təkrar doldurulan hibridin yerləşəcəyi gözlənilir. Yeni Mercedes-AMG SL modelinin rəsmi təqdimatı bu il keçirilməlidir.