Panamera liftbəkinin üçüncü nəsli keçən ilin payızında debüt edib. O zaman, 4,0-litrlik V8 biturbomühərriki və 8-pilləli “robota” inteqrasiya edilmiş elektrik mühərriki olan Porsche Panamera Turbo E-Hybrid modeli təqdim olunmuşdu. Hibrid qurğunun ümumi hasilatı 680 at qüvvəsi və 930 Nm fırlanma anı təşkil edır.

Porsche Panamera 4 E-Hybrid

Dartma batareyasının tutumu 17,9-dan 25,9 kilovat-saata qədər artırılıb, nəticədə sırf elektrik dartması ilə qət edilən məsafə 91 kilometrdir. Hibrid liftbək 100 km/saat həddinə 3,2 saniyəyə sürətlənir, onun maksimal sürəti isə, 315 km/saatdır.

İndi isə, Panamera Turbo E-Hybrid modifikasiyasına iki yeni - 4 E-Hybrid və 4S E-Hybrid versiyaları qoşulub. Yeni hibridlər 190 at qüvvəli elektrik mühərriki ilə tandemdə çalışan 2,9-litrlik turbomühərrikə malikdirlər.

Porsche Panamera 4S E-Hybrid

Panamera 4 E-Hybrid versiyasının 100 km/saata sürətlənməsi 4,1 saniyə çəkir, onun maksimal sürəti isə, 280 km/saatdır. 4S E-Hybrid eyni sürətlənməyə 3,7 saniyə sərf edir, onun maksimal sürəti isə, 290 km/saat həddində məhdudlaşdırılıb.

Hər iki halda batareyanın tutumu 25,9 kilovat-saatdır. Panamera 4 E-Hybrid elektrik enerjisi ilə qarışıq rejimdə 79-93 kilometr məsafə qət edir, daha güclü versiyada is,ə bu göstərici 78-90 kilometr arasında dəyişir. Batareyanı doldurmaq üçün 2 saat 40 dəqiqə tələb olunur.

Image alt Image alt Image alt Image alt Image alt Image alt Image alt Image alt

Bort elektronikanın dörd iş rejimini və iki klapanlı amortizatoru olan adaptiv asqını da qeyd etmək lazımdır. Sonuncu artıq baza avadanlığıdır. Karbon-keramika əyləc mexanizmləri və 21-düymlük təkər diskləri əlavə ödəniş qarşılığında əlçatandırlar. Ən güclü Panamera hibridinin isə, 750 at qüvvəli hibrid güc qurğusunu alacaq Turbo S E-Hybrid versiyasının olacağı söylənilir.

©  Bütün hüquqlar Autograph.az saytına məxsusdur. Xəbərdən istifadə zamanı sayta istinad etmək mütləqdir.