Yığcam Renault 5 hetçbeki artıq elektromobil formatında canlandırılıb və onun hətta Alpine A290 adlı güclü versiyası da mövcuddur. Ancaq orijinal "beşliyin" arxa ötürməli və ortamühərrikli ekstremal Renault 5 Turbo versiyası da var idi. Bu versiya xüsusi olaraq ralli üçün hazırlanmışdı və qaydalara uyğun olaraq homologasiya üçün yol versiyaları da yaradılmışdı.

 Salonda arxa divan əvəzinə yanacağın püskürdülməsi və Garrett turbokompressoru olan 1,4-litrlik mühərrik quraşdırılmışdı. Beş pilləli mexaniki transmissiya ilə birlikdə çalışan turbomühərrik 160 at qüvvəsi və 221 Nm fırlanma anı hasil edirdi. Hetçbek 100 km/saat həddini 6,9 saniyəyə yığırdı. Mühərrikin ortada yerləşməsi idarəetməni yüngül və çevik etmişdi. Üstəlik, müstəqil asqı da buna xidmət edirdi.

Orijinal Renault 5 Turbo (1981-1982) 1690 ədəd buraxılmışdı, modernləşdirilmiş Renault 5 Turbo 2 (1982-1985) isə, daha çox seriya hissələrinə və təxminən iki dəfə çox tiraja malik idi: 3167 ədəd.

Bu vəhşi hetçbek bir çoxları tərəfindən sevilir, onun əsasında restomodlar yaradılır. Öz növbəsində, Renault şirkəti iki il əvvəl nostaljik şou avtomobilini nümayiş etdirmişdi. İndi isə, Renault 5 Turbo 3E modelinin kiçik miqyaslı seriya ilə buraxılacağı açıqlanıb!

Bu, elektromobildir, lakin onun seriya Renault 5 ilə unifikasiyası minimal olacaq. Turbo modeli karbonplastikdən monokok və tarixən düzgün olan arxa ötürməli orijinal platformaya əsaslanacaq!

Arxa oxda ümumi gücü 500 at qüvvəsi olan iki elektrik mühərriki quraşdırılacaq: ilkin məlumata görə, bunlar perspektivli Alpine A390 krossoverindəki ilə eyni aqreqatlardır. Onların ayrıca idarəetməsi dartma vektoruna nəzarəti olan aktiv differensialı simulyasiya etməyə imkan verəcək. Hesablamalara görə, 100 km/saata sürətlənmə təxminən 3,5 saniyə çəkəcək.

Image alt Image alt Image alt Image alt Image alt

Avtomobil Alpine törəmə şirkətinin mütəxəssislərinin iştirakı ilə hazırlanır (1980-ci illərdən hot-hetçləri başqa bir paralel). Renault Qrupunun başçısı Luka de Meo layihəyə həvəslə yanaşır və onu “yalnız cəsurlar üçün” olduğunu adlandırır.

Bununla belə, Renault 5 Turbo 3E modelinin satışa çıxmasının dəqiq tarixi hələ açıqlanmayıb. Əmtəə avtomobillərinin 2026-cı ildən tez görünməyəcək və ucuz olmayacağı aydındır.

©  Bütün hüquqlar Autograph.az saytına məxsusdur. Xəbərdən istifadə zamanı sayta istinad etmək mütləqdir.