Artıq onların əvəzediciləri də seçilib: flaqmanı hələ təqdim edilməmiş superhibrid, 812 GTS modelini isə, başqa bir yeniliklə - önmühərrikli 12Cilindri Spider ilə əvəz edəcəklər. İtalyanlar həmçinin Purosangue, Roma Spider və 296 GTS modellərinin satışlarının artdığını bildiriblər.
Bununla belə, Roma kupesinə və 812 Competizione modellərinə tələbat azalıb - lakin bu modellər artıq öz həyat dövrünü başa vurmaq üzrədirlər və öz varislərini gözləyirlər. Əgər Roma kupesinin dəyişdirilməsi ilə bağlı heç bir məlumat yoxdursa, 812 Competizione öz yerini 12Cilindri kupesinə verəcək.
Ferrari SF90 Stradale
2024-cü ilin ikinci rübünün sonunda Ferrari müştərilərə 3484 avtomobil göndərib ki, bu da 2023-cü ilin eyni dövrü ilə müqayisədə 2,7% çoxdur. Artım Purosangue, Roma Spider və 296 GTS tərəfindən təmin edilib.
Üstəlik, SF90 XX Stradale modelinin ilk nüsxələri alıcılara çatdırılıb. Eyni zamanda, Daytona SP3 modelinin istehsal slotlarının sayı artırılıb, lakin Roma və 812 Competizione modellərinin tədarükləri azalıb.
Ferrari 812 GTS
Eyni zamanda, sırf benzinlə işləyən avtomobillər hələ də hibridləri qabaqlayır, baxmayaraq ki, fərq dörd faizə qədər azalıb (52-ə qarşı 48%). Satışların 90 faizindən çoxu əsas xəttdən, dördü Special Series və ikisi Icona (Daytona SP3) seriyalarındandır.
Çox güman ki, italyanlar hətta hər bir satılan avtomobildən qazancı artıra biliblər. 2023-cü ildə bu, 118 min avroya bərabər olub ki, bu da 2022-ci illə müqayisədə 25,6 min avro çoxdur.
© Bütün hüquqlar Autograph.az saytına məxsusdur. Xəbərdən istifadə zamanı sayta istinad etmək mütləqdir.