Artıq bir müddər ki,KX11 adı ilə tanınan və hələ də tam olaraq debüt etməmiş ən iri Geely krossoveri öz adını alıb. Doğrudur, bu ad yalnız Çin bazarı üçün nəzərdə tutulub - Geely XingYue L. Əslində, bəzi bazarlarda Geely Tugella kimi tanınan kupeşəkilli krossover də Çində XingyYe adını daşıyır. Çox güman ki, L prefiksi Large, Luxury, Liberate ("böyük, lüks, azad") sözlərinə işarədir. Bununla birlikdə, Geely XingYue L modeli ixraca gedərsə, şirkətin digər modellərində olduğu kimi, onun üçün fərqli bir ad tapılacaqdır.
Qeyd etmək lazımdır ki, Geely XingYue L modeli Volvo tərəfindən hazırlanmış CMA modul platformasında inşa edilmiş ən böyük avtomobildir. Ölçülərinə görə. Geely KX11 krossoverini Hyundai Santa Fe modeli ilə müqayisə etmək olar: avtomobilin uzunluğu 4770 millimetr, eni - 1895 millimetr, hündürlüyü isə 1689 millimetrdir. Çin avtomobilinin təkər bazası daha böyükdür: 2745 millimetrə qarşı 2845 millimetr. Krossover diametri 18 ilə 20 düym arasında ölçülərə malik olan təkər diskləri təklif ediləcəkdir.
Nəhayət, krossoverin interyerinin ilk şəkli dərc edilib. Onun əsas xüsusiyyəti cihazlar panelindən başlayaraq sağ qapıya qədər uzanan parlaq örtükdür. Bu örtüyün altında yalnız media sisteminin sensorlu ekranı deyil, həm də ön sərnişin üçün ayrıca bir ekran gizlənir. Sükan çarxındakı "CMA" yazısı, Çin istehsalçısının isveç texnologiyasının istifadəsindən böyük qürur duyduğunu göstərir. Krossoverin avadanlıq siyahısına dəri salon, panoram dam və dairəvi müşahidə kameraları daxil edilib.
Geely XingYue L modeli 218 və 238 at qüvvəsinə sahib olan 2,0-litrlik dördsilindrli benzin turbomühərriki ilə təklif ediləcəkdir. İki variant arasında fərq azdır, buna görə də, hasilat təchizatdan və ya ötürmə növündən asılı olacaqdır. Transmissiya haqqında hələlik heç bir məlumat yoxdur: çox güman ki, həm “avtomat”, həm də preselektiv “robot” olacaqdır (Volvo və Geely markalarının arsenalında hər iki transmissiya mövcuddur). Geely KX11 krossoverinin təqdimatı yaz aylarında keçirilməlidir.