Infiniti şirkəti növbəti nəsil QX80 ofrouderi haqqında yeni məlumatı yayıb. Məsələn, krossover sələfindən kuzovun artmış burulmaya qarşı sərtliyi ilə fərqlənəcək və VR35DDT indeksli yeni mühərriki alacaq. 5,6-litrlik atmosfer mühərrikini yeni 3,5-litrlik altısilindrli benzin biturbo mühərriki əvəzləyəcək. Amerikan spesifikasiyasında mühərrikin hasilatı 450 at qüvvəsi və 698 Nm fırlanma anı təşkil edir. Xatırladaq ki, V8 mühərriki 400 at qüvvəsi və 560 Nm ilə öyünə bilərdi.
Bu aqreqat, ötürmə nisbətləri diapazonu əvvəlki yeddi pilləli avtomatik transmissiyadan 40 faiz daha geniş olan doqquz pilləli “avtomat” ilə birləşdiriləcək. Bu, həm dinamikaya, həm də yanacaq sərfiyyatına müsbət təsir göstərməlidir. Magistral yolda sürətlə hərəkət edərkən, QX80 həmçinin barmaqlıqdakı aktiv cəpərcikləri bağlayaraq hava müqavimətini azaldacaq və səmərəliliyi artıracaq.
Eyni zamanda, yeni model opsional Eletronic Air Suspension pnevmatik asqısını və elektron idarə olunan Dynamic Digital Suspension amortizatorlarını əldə edəcək. Park edildikdə, QX80 giriş/giriş asanlaşdırmaq üçün çömbələcək, hərəkət zamanı isə şassinin sərtliyini dinamik şəkildə tənzimləyə biləcək ki, bu da yırğalanmaları və yana əyilmələri azaltmalıdır. Nəticədə, ofrouder daha az yana əyiləcək və idarəetmədə üçün daha kəskin olacaq.
Nəhayət, əvvəllər məlumat verildiyi kimi, yeni QX80 seqmentdə Klipsch audiosistemini alan ilk model olacaq. Hi-fi sinifli səs sistemlərinin istehsalçısı avtomobil istehsalçıları ilə nadir hallarda əməkdaşlıq edir. Infiniti markasından əvvəl Klisch yalnız Ram brendi ilə birlikdə çalışıb. Krossover 24 dinamiki (indiki Bose sistemindən 7 ədəd çox), TriPower sabvuferini və 24 kanallı gücləndiricini alacaq.
© Bütün hüquqlar Autograph.az saytına məxsusdur. Xəbərdən istifadə zamanı sayta istinad etmək mütləqdir.