Şübhəsiz ki, bu günlərdə Kaliforniyada keçirilən Pebbl Biç Zəriflik müsabiqəsinin ən mühüm və genişmiqyaslı premyerası Lamborghini Temerario modelidir. Bu, Lamborghini markasının Gallardo (2003-2013) və Huracan (2013-2024) modellərinin işini davam etdirəcək yeni kiçik superkarıdır. Keçən il təqdim edilən Revuelto superkarı kimi, yeni model də hibrid güc aqreqatına malikdir, lakin yeni dövrün iki Lamborghini modeli arasında fərqlər mövcuddur.

Gallardo və Huracan modellərinin vizit kartına çevrilmiş 5,2-litrlik V10 atmosfer mühərriki keçmişdə qalıb. Lamborghini Temerario superkarı 4,0-litrlik V8 biturbo mühərriklə təchiz olunub və bu, Lamborghini Urus krossoverində və bir sıra Volkswagen modellərində quraşdırılan mühərrikin eynisi  deyil, həqiqətən də yeni qısa gedişli aqreqatdır.

Hətta onun həndəsəsi də əsaslı şəkildə fərqlənir: silindrin diametri 90 millimetr, porşenin gedişi isə, 78,5 millimetrdir. Xatırladaq, kütləvi istehsal olunan EA825 mühərrikinin parametrləri müvafiq olaraq 84,5 və 89 millimetrdir.

Konstruktiv xüsusiyyətlərə blokun aşınmasındakı iki turbokompressor (2,5 atmosferə qədər mütləq ufurmə təzyiqi), quru karterli yağlama sistemi, birbaşa püskürtmə sistemi (350 bara qədər) və "düz" dirsəkli val aiddir. Sonuncu silindrlərdəki alışmanın xüsusi ardıcıllığını və Lamborghini superkarlarına xas olmayan qeyri-adi xarakterik səsi təmin edir.

Bu biturbomühərrik 10 min dövr/dəqiqəyə qədər sürətlənə bilir.  Maksimum güc 800 at quvvəsi (9000-9750 dövr/dəqiqə), fırlanma anı isə, 730 Nm (4000-7000 dövr/dəqiqə) təşkil edir. Müqayisə üçün: Huracan modelinin V10 atmosfer mühərriki 640 at qüvvəsi və 600 Nm hasil edirdi.

Temerario modelindəki hibrid sistemin quruluşu Revuelto hiperkarındakı kimidir. Mühəndislər ənənəvi tam ötürücülü transmissiyadan E-4WD sisteminin xeyrinə imtina ediblər: ön təkərləri idarə etmək üçün aksial maqnit axını və yağ soyutması olan fərdi elektrik mühərrikləri quraşdırılıb.

Hər bir mühərrik 150 at qüvvəsi və 300 Nm (Revuelto modelində - 350 Nm-ə qədər) hasil edir. Fərdi idarəetmə isə, dartma vektoruna nəzarət etməyə imkan verir. Ön elektrik modulunun çəkisi 73 kiloqramdır.

Artıq paylayıcı qutu və ön ötürmənin valının olmaması daxili yanma mühərrikinin nazim-çarxı arxaya doğru quraşdırılıb, yəni ötürmələr qutusu "salonda" deyil, arxa kuzov çıxışında eninə yerləşir ki, bu da kokpiti daha geniş edib. Transmissiya yenidir - bu, iki yaş muftası olan ikivallı səkkiz pilləli "robotdur”, üstəlik, arxa ötürməyə də (Revuelto modelində yoxdur) malikdir.

Mühərrik və ötürmələr qutusu arasında 150 at qüvvəsi və 300 Nm hasil edən başqa bir aksial elektrik mühərriki quraşdırılıb. Hibrid aqreqatın ümumi gücü  920 at qüvvəsidir. Mərkəzi tuneldə 70 kiloqram ağırlığında və 3,8 kilovat/saat tutumlu  litium-ion dartma batareyası var. 

Batareya Revuelto modelindəki ilə eynidir və onu əvvəlcədən rozetkadan doldurmaq olar: bortdakı şarj cihazı 7 kilovat gücə malikdir. Maraqlıdır ki, təmiz elektrik rejimində Temerario yalnız ön ötürmə ilə hərəkət edə bilər, lakin bu halda daxili yanma mühərrikinə dirsəkli val vasitəsi ilə qoşulmuş arxa elektrik mühərriki çalışmır.

Əgər böyük Lamborghini superkarının kuzovunun strukturunda karbonplastikdən geniş istifadə olunursa, Temerario tam alüminium struktura malikdir: həm kuzovun məkan çərçivəsi, həm də asma panellər bu materialdan hazırlanır. 

Huracan ilə müqayisədə hissələrin sayı 50% azalıb, kuzovun burulma qarşı sərtliyi isə, 20% artırılıb. Şassinin arxitekturası eynidir - ön və arxada ikiqollu asqı var. Tənzimlənən Lamborghini Magneride amortizatorları və karbon-keramika əyləcləri (on porşenli ön və dörd porşenli arxa) standartdır.

Superkar nəzərəçarpacaq dərəcədə böyüyüb: təkər bazası 2620-dən 2658 millimetrə, ümumi uzunluq isə, 4520-dən 4706 millimetrə qədər artıb. Aktiv aerodinamikadan hələlik istifadə olunmayıb: hətta Temerario modelinin arxa spoyleri də qeydə alınıb. 

Hibrid içalat istər-istəməz çəkinin artmasına gətirib çıxarıb: kupenin boş çəkisi 1690 kiloqram təşkil edir. Tamötürməli Huracan Evo modelinin çəkisi isə 1422 kiloqram idi. Opsional Alleggerita paketi 25 kiloqram atamağa kömək edəcək: onun tərkibinə kuzov və salondakı karbonplastikdən hissələr dəsti, daha nazik arxa pəncərə və yan şüşələr əvəzinə polikarbonat daxildir (elektrik şüşəqaldıranlarsız).

Lakin gücün əhəmiyyətli dərəcədə artması dinamikanı da yaxşılaşdırdı: 100 km/saata sürətlənmə 2,9 saniyə əvəzinə 2,7 saniyə çəkir, maksimal sürət 325 km/saata qarşı 343 km/saat təşkil edir. Ənənəvi idarəetmə rejimləri - Citta (şəhər), Strada (magistral), Sport (idman), Corsa (yarış) və Corsa Plus.

Lakin onlardan asılı olmayaraq, hibrid sistemin ayrı-ayrı rejimləri var: əsas Hibrid, temperamentli Performance, həmçinin batareyanın məcburi doldurulması üçün Recharge (bu halda benzin mühərrikinin əlçatan gücü 725 at qüvvəsinə qədər endirilir).

LDV 2.0 (Lamborghini Dinamica Veicolo) elektron sistemi təkərlər arasında dartma qüvvəsinin paylanmasına cavabdehdir. Nəhayət, Lamborghini Temerario şirkətin xuliqan drift rejiminə malik olan ilk modelidir. Bu halda ön ötürmə tamamilə söndürülür.

Yeni kupenin salonunda (Revuelto kimi) üç displey var. Cihazlar paneli 12,3 düym diaqonala malikdir, mərkəzi konsolda 8,4 düymlük şaquli displey quraşdırılıb, bundan əlavə, sərnişinin qarşısında 9,1 düymlük köməkçi sensorlu ekran peyda olub. Onun vasitəsi ilə media sistemini idarə etmək olar, üstəlik, spidometrin göstəricisi və bəzi telemetrik məlumatlar onun üzərində təkrarlanır.

Oturacaqlar standart elektriklə tənzimlənir, isidilir və havalandırılırlar. Salonda italyan Sonus Faber brendinin səs sistemi quraşdırılıb. Yeganə baqaj ön tərəfdə yerləşir, onun həcmi cəmi 112 litrdir.

Image alt Image alt Image alt Image alt Image alt Image alt Image alt Image alt Image alt Image alt Image alt Image alt Image alt Image alt Image alt Image alt Image alt Image alt

Lamborghini Temerario yalnız gələn il bazara çıxacaq, çünki hələlik şirkət artıq sifariş edilmiş Huracan superkarlarını istehsal edir. Yeniliyin qiyməti hələlik açıqlanmayıb, lakin Avropada hibrid kupenin 300 min avrodan bir qədər aşağı qiymətə olacağı aydındır.

©  Bütün hüquqlar Autograph.az saytına məxsusdur. Xəbərdən istifadə zamanı sayta istinad etmək mütləqdir.