Yenilənmiş krossover 3.3-litrlik dizel də daxil olmaqla eyni mühərrik çeşidini saxlayıb, lakin təkmilləşdirilmiş arxa asqını, yeni kuzov rəngini və daxili tərtibat materiallarını əldə edib. İndi krossover üç versiyada mövcuddur: ilkin Exclusive-Line, həmçinin dəbdəbəli Homura və Takumi.

Mazda CX-60 krossoveri Avropada yalnız hibrid güc aqreqatları ilə təklif olunmağa davam edəcək: benzin e-Skyactiv PHEV (328 at qüvvəsi, 500 Nm) və dizel e-Skyactiv D MHEV (200/254 at qüvvəsi, 450 /550 Nm).

Fərqlər indi daha yumşaq yaylar və daha sərt amortizatorlardan istifadə olunan arxa asqıda və stabilizasiya sisteminin sazlanmasındadır. Dəyişikliklər rahatlıq və idarəetmə arasında daha böyük tarazlığa nail olmağa imkan verəcək və ümumi gediş hissiyatını yaxşılaşdıracaq.

Digər yeniliklər eksteryer və interyerdə baş verib. Beləliklə, kuzov rəngləri palitrasında 2025 model ilinin Mazda CX-30, MX-30 və Mazda3 modelləri üçün də əlçatan olan Zircon Sand “metalliki” peyda olub.

CX-60 Homura versiyası indi böyük CX-80 Homura modelinin üslubunda tərtib olunub: burada qara nappa ilə üzlənmiş oturacaqlar, dayaq və tavanın qara örtüyü, “metal” və tutqun qara rəngli dekor var.

Takumi versiyası, öz növbəsində, heç bir şəkildə dəyişməyib və əvvəlki kimi yapon estetikasını, ənənəvi sənətkarlığı, həmçinin ağcaqayın, tekstil və həqiqi dəri kimi yüksək keyfiyyətli materiallarla işləmək bacarığını nümayiş etdirir.

Image alt Image alt Image alt Image alt Image alt Image alt

Yeri gəlmişkən, CX-60 mühərriklərinin çeşidi ölkədən ölkəyə dəyişir. Məsələn, Yaponiyada krossoveri 2,5-litrlik Skyactiv-G atmosfer mühərriki (188 at qüvvəsi, 250 Nm), habelə adi və MHEV versiyalarında 3,3-litrlik Skyactiv-D dizel “altılığı” ilə sifariş etmək olar.

Avstraliyada modelin ümumiyyətlə eksklüziv aqreqatı var. Bu, yumşaq hibrid sistemi olan 3,3-litrlik e-Skyactiv G “altılığıdır”. Bu aqreqat 284 at qüvvəsi və 450 Nm fırlanma anı hasil edir, səkkiz pilləli Skyactiv-Drive avtomatik transmissiyası və i-Activ tam ötürməsi ilə birlikdə çalışır.

©  Bütün hüquqlar Autograph.az saytına məxsusdur. Xəbərdən istifadə zamanı sayta istinad etmək mütləqdir.