Yapon markasının yeni strateji planı elektromobillər çeşidinin əhəmiyyətli dərəcədə genişləndirilməsini nəzərdə tutur: üç il yarım ərzində elektrik krossoverlərinin çeşidi beş dəfə artmalıdır. Hazırda Subaru brendi altında yeganə elektromobil - Toyota ilə birgə hazırlanmış Solterra elektrik krossoveri istehsal olunur. 2028-ci ilə qədər Subaru hər il 400 minə qədər elektromobil istehsal etməyi planlaşdırır.
Subaru elektrik krossoverlərinin forma faktoru, ölçüləri və mövqeləndirilməsi ilə bağlı təfərrüatlar yoxdur. Bununla belə, onların Yaponiyadakı ən yeni zavodda buraxılacağı məlumdur: beş il ərzində bu meydançaya 250 milyard yen (iki milyard dollara yaxın) sərmayə qoyulacaqdır.
Onilliyin sonuna qədər Subaru ildə 400 minə qədər elektromobil satmağı hədəfləyir, yəni batareyalı modellər Subaru markasının qlobal satışlarının təxminən 40 faizini təşkil etməlidir. Maraqlıdır ki, vergi güzəştlərinin olmasına baxmayaraq, Subaru ABŞ-da elektromobillər buraxmaq fikrindən bilərək imtina edib. Subaru şirkətinin keçmiş rəhbərinin fikrincə, amerikalıların elektromobilləri təkcə dövlət subsidiyalarına görə almırlar.
Şimali Amerika Subaru üçün əsas bazardır və bu markanın avtomobillərinin təxminən 70 faizi okeanın o tayında satılır. Böyük ehtimalla, yapon şirkətinin gələcək krossoverlərini də Toyota ilə birgə hazırlaya bilər, çünki tərəfdaşlar elektromobillər sahəsindəki əməkdaşlıqlarını dayandırmaq niyyətində deyillər.
© Bütün hüquqlar Autograph.az saytına məxsusdur. Xəbərdən istifadə zamanı sayta istinad etmək mütləqdir.