Toyota marketoloqları uzun müddətdir ki, ekstremal Ford Ranger Raptor pikapının uğurları çox narahat edir. Bununla belə, Toyota Hilux modelinin oxşar versiyasının yaradılması çox yavaş gedir və hər yeni iterasiya ilə birlikdə avtomobil getdikcə daha çox yeni xüsusiyyətlərə sahib olur. Belə bir pikapı hazırlamaq üçün ilk cəhd beş il əvvəl Avstraliyada edilib, lakin təkmilləşdirmələrin miqdarı olduqca təvazökar idi.
Hilux GR Sport modelinin seriya versiyası bir il yarım əvvəl Yaponiyada debüt edib, lakin əvvəlcə bu versiya da ciddi dəyişikliklərlə öyünə bilməmişdi. Tədricən belə bir pikap yeni xüsusiyyətlər qazanaraq Avropa, Tailand və Cənubi Afrika bazarlarına çıxıb. Bu dəfə pikapın başqa bir versiyası - Avstraliya üçün hazırlanmış variantı debüt edib.
Avstraliyada satılan Toyota Hilux GR Sport modelinin əsas yeniliyi ilk dəfə yerli Rogue versiyasında sınaqdan keçirilmiş yenidən işlənmiş şassisidir. Ön təkər izi 140 millimetr genişləndirilib, yeni asqı qolları və daha sərt yaylar peyda olub.
Arxada - 155 millimetr genişləndirilmiş təkər izi olan gücləndirilmiş körpü quraşdırılıb. Yeni, daha dözümlü amortizatorlar peyda olub, klirens artırılıb. Bundan əlavə, GR Sport versiyasında baraban əyləcləri əvəzinə arxa disk əyləcləri quraşdırılıb. Ön əyləclər sabit bəndləri olan standart dördporşenli mexanizmlərə sahib olublar.
Kapotun altında ilk dəfə keçən il Hilux GR Sport modelinin Cənubi Afrika versiyasında peyda olmuş gücləndirilmiş 2,8-litrlik turbodizel yerləşir. Yeni turbokompressor və püskürtmə sistemi aqreqatın hasilatını standart 204 at qüvvəsindən (500 Nm) 224 at qüvvəsinə (550 Nm) qədər artırılıb.
Altı pilləli "avtomat" daha aqressiv idarəetmə üçün yenidən sazlanıb: belə ki, hidrotransformatorun kilidlənməsi standart pikapda olduğundan daha tez işə düşür.
Toyota Hilux GR Sport yalnız iki cərgəli kabinlə mövcuddur. Yeni Avstraliya versiyasının xarici xüsusiyyətləri - təkər tağlarının genişləndiriciləri, yeni ön bamper və fərqli radiator barmaqlığıdır.
Pikap 17-düymlük təkər diskləri, yolsuzluq şinləri və altlığın əlavə qorunması ilə təchiz edilib, habelə arxa bamperin altında əlavə yedəkləmə qarmaqları peyda olub. Salonda metal pedal örtükləri, qırmızı təhlükəsizlik kəmərləri və digər idman dekoru var.
“Bərkgedən” pikapların Avstraliyadakı satışlarına yazda başlanacaqdır. Qiymət hələlik müəyyən edilməyib – çox güman ki, 80 min Avstraliya dollarını (56 min ABŞ dolları) nəzərdə tutmaq lazımdır. Məsələn, Cənubi Afrikada Hilux GR Sport modelinin gücləndirilmiş dizel, lakin standart asqı ilə təchiz edilmiş əvvəlki versiyası 51 min dollara başa gəlir.
Bununla belə, Toyota pikapının Ford Ranger Raptor ilə rəqabət aparmaq şansı yoxdur - çünki amerikan pikapı 400 at qüvvəli V6 benzin biturbo mühərriki ilə təklif olunur.
© Bütün hüquqlar Autograph.az saytına məxsusdur. Xəbərdən istifadə zamanı sayta istinad etmək mütləqdir.