Üçüncü nəsil Nissan Navara pikapı 2014-cü ildə debüt edib və o vaxtdan bəri dünyanın bir çox bazarları üçün nəzərdə tutulmuş müxtəlif versiyalar da daxil olmaqla, çoxsaylı modernləşdirmələrə məruz qalıb. Bundan əlavə, mövcud olan Navara modeli Renault Alaskan, Mercedes-Benz X-Class və Dongfeng Rich 6 pikapları üçün əsas rolunu oynayıb. Buna görə də, ilk baxışdan nə qədər paradoksal olsa da, dördüncü nəslə qədəm qoyan yeni Nissan Navara pikapı öz fərdiliyini itirib.
Yeni Nissan Navara Avstraliyada debüt edib və yerli bazarda Triton adı ilə satılan altıncı nəsil Mitsubishi L200 pikapının bir variantıdır. Bəli, Navara pikapı Rogue Plug-in hibridindən sonra, Nissan nişanını daşıyan ikinci Mitsubishi modelidir. Lakin Navara modelinin taleyi əvvəlcədən müəyyən edilib, çünki Renault-Nissan-Mitsubishi alyansında pikap seqmentinə məhz Mitsubishi markası cavabdehdir.
Bununla belə, ən azından Avstraliyada Nissan Navara pikapı L200 modelinin tam surəti olmayacaq. Yerli marketinq mütəxəssislərinin hesablamalarına görə, pikap alıcılarının 90%-dən çoxu bahalı iki sıralı avtomatik versiyalara üstünlük verirlər. Yeni pikapın yeganə bəyan edilmiş modifikasiyası məhz belə versiyada olacaq, baxmayaraq ki, orijinal Mitsubishi pikapı kuzov və güc aqreqatlarının geniş seçimini təklif edir.
İlkin zəngin təchizata əlavə olaraq, Navara modeli L200/Triton pikapından tamamilə yenidən dizayn edilmiş ön hissəsi ilə fərqlənir. O, müasir Nissan ofrouderlərinin üslubunda dizayn edilib: kvadrat faralar, və kapotun ucunda Frontier pikapındakına bənzər üç seçilən kəsikləri və böyük pətəkləri olan radiator barmaqlığı. Arxa işıqlar orijinal formasını saxlayır, lakin fərqli komponentlərə malikdir. Navara pikapının əsas fərqləndirici xüsusiyyəti arxa qapıdakı böyük "Navara" yazısıdır.
Adi versiya ilə yanaşı, Nissan Navara PRO-4X ofroud versiyası da təqdim edilib. O, kuzovun qara dekoru və parlaq qırmızı vurğuları ilə seçilir. Belə pikaplar standart olaraq təhlükəsizlik qövsü, farkop və “caynaqlı” şinləri olan qara 17-düymlük diskləri ilə təchiz olunur. Navara PRO-4X versiyasının salonunda qırmızı vurğular da mövcuddur, standart versiyanın salonu isə, orijinal Mitsubishi pikapından yalnız Nissan loqotipləri ilə fərqlənir.
Yeni Navara öz mövqeləndirməsinə uyğun olaraq, ən güclü 2,4-litrlik 4N16 turbodizel (204 at qüvvəsi, 470 Nm) ilə təchiz olunur. Bununla belə, L200/Triton daha zəif versiyalar da təklif edir: 150 at qüvvəsi və 330 Nm, yaxud 184 at qüvvəsi və 430 Nm. Status baxımından 6-pilləli mexaniki transmissiya təklif olunmur - yalnız 6-pilləli avtomatik transmissiya əlçatandır. Eyni səbəbdən, arxa ötürməli versiyalar da çeşiddən çıxarılıb.
Başlanğıc səviyyəli Easy 4WD transmissiyası sərt şəkildə birləşdirilən tam ötürmə sistemidir. Bununla belə, ilkin olaraq Mitsubishi Super Select 4WD-II kimi tanınan Super 4WD transmissiyası əlavə ödəniş qarşılığında quraşdırılır. O, fırlanma anını standart olaraq 40:60 nisbətində (arxa oxun xeyrinə) paylayan yüksəldilmiş sürtünməsi olan mərkəzi differensiala, lakin sərt kilidlənməyə malikdir. Məlum məsələdir ki, azaldıcı ötürmə və yeddi yolsuzluq rejimi də var.
Donor modeldən yeganə texniki fərq Avstraliya yolları üçün tənzimlənmiş asqıdır. O, Premcar şirkəti tərəfindən yenidən işlənib. Şirkət eyni zamanda ekstremal Nissan Navara Warrior konseptini də hazırlayıb – Avstraliyada cari Navara pikapının belə bir versiyası mövcuddur. Yeni Nissan Navara gələn ilin birinci rübündə Avstraliyada satışa çıxarılacaq və onun satış qiymətləri həmin vaxt açıqlanmalıdır. Gələcəkdə Mitsubishi L200/Triton modelinin əsasında hazırlanmış Navara pikapı əsasən Cənub-Şərqi Asiyada və digər bazarlarda da debüt etməlidir.
© Bütün hüquqlar Autograph.az saytına məxsusdur. Xəbərdən istifadə zamanı sayta istinad etmək mütləqdir.









