Danimarkanın Zenvo Automotive şirkəti 2007-ci ildən fəaliyyət göstərir, lakin bu müddət ərzində yalnız yüzlərlə superkar istehsal edib. Rəsmi olaraq, buraxılmış bütün Zenvo avtomobilləri iki nəsilə bölünür (ST1 və TS1 indeksləri ilə), lakin onlar eyni xarakterik dizayna və GM bloklarına əsaslanan kompressorlu V8 mühərriklərinə malikdirlər. İndi isə, Zenvo öz tarixində həqiqətən yeni bir səhifə açır: danimarkalılar Aurora adlı hiperkarı təqdim ediblər.

Yeni avtomobil sıfırdan yaradılıb və demək olar ki, şirkətin əvvəlki modelləri ilə unifikasiyaya malik deyil. Hətta zahiri olaraq, Zenvo Aurora kupesi, ön kaportanın forması istisna olmaqla, əvvəlki modellərə bənzəmir. Bununla belə, bütün avtomobillərin görünüşü üzərində eyni şəxs - şirkətin dizayneri Kristian Brandt işləyib. Yeni hiperkar tamamilə fərqli dizayna malikdir və elektrikləşdirilmiş V12 mühərriki ilə hərəkətə gəlir.

Superkar Zenvo ZM1 adlı yeni arxitekturaya əsaslanır və onun hazırlanmasında İspaniyanın Managing Composites mühəndislik bürosunun (ispanların əvvəlki işləri arasında yenidən canlandırılmış Hispano Suiza superkarı da var) mütəxəssisləri iştirak ediblər. Ön və arxa alt çərçivələrlə tamamlanmış mərkəzi monokok karbon lifindən hazırlanıb. Bu strukturun kütləsi 120 kiloqramdan azdır, burulma sərtliyi isə 63.000 Nm/dərəcədir. Şassi ikiqollu asqı və tənzimlənən amortizatorlara malikdir, əyləclərdə isə karbon-keramika diskləri var.

Hiperkar eyni anda iki versiyada təqdim olunub, lakin mühəndislər əvvəlcə Zenvo Aurora Agil adlı şərti baza versiyasını hazırlayıblar. Belə bir kupe hətta kənardan baxanda böyük tənzimlənən arxa qanadı olan aqressiv aerodinamik kuzov dəsti ilə seçilir. Aerodinamik dayaq 250 km/saat sürətində 880 kiloqrama bərabər yerəbasma qüvvəsi yarada bilir. Çəkini azaltmaq üçün tərtibatçılar bir sıra xarici panellərdən imtina ediblər ki, kupe bir qədər "açıq" görünsün. Bütün kuzov panelləri karbon lifindən hazırlanıb.

Oturacaqların arxasında Mjolner (Torun çəkici) adlı V12 benzin mühərriki quraşdırılıb. O, ingilis Mahle Powertrain şirkəti tərəfindən hazırlanıb və mülki mənbəyə malik deyil. 6,6-litrlik aqreqat dörd yığcam, aşağı ətalətli turbokompressorla təchiz olunub: tərtibatçılar mühərrikin xarakterini klassik atmosfer mühərrikinə bənzətməyə çalışıblar, buna görə də dirsəkli valı təsiredici 9800 dövr/dəqiqəyə qədər fırlatmaq olar. Digər xüsusiyyətlərə 90 dərəcə aşınma bucağı olan alüminium silindr bloku, quru karterli yağlama sistemi, kamera öncəsi məşəl alışması və adi startyordan imtina daxildir. Çəkisi 260 kiloqramdan az olan mühərrik 1266 at qüvvəsinə malikdir.

Transmissiya - 204 at qüvvəli  dartma elektrik mühərriki quraşdırılmış yeddi pilləli robotlaşdırılmış ötürmələr qutusudur. Hibrid sistemin maksimal hasilatı 1470 at qüvvəsi və 1400 Nm-ə bərabərdir və bütün bu güc elektron idarə olunan differensial vasitəsilə arxa oxa göndərilir. Elektrik mühərriki təkcə benzin mühərrikinə kömək etmir, həm də startyoru əvəzləyir və geriyə hərəkətə cavabdehdir: ötürmələr qutusunda revers yoxdur.

Dartma batareyası haqqında məlumat yoxdur, lakin Zenvo Aurora hibridi elektrik rejimində 35 kilometrə qədər məsafə qət etmək qabiliyyətinə malikdir. 1300 kiloqrama qədər ağırlığı olan arxaötürməli Agil versiyasının maksimal sürəti 365 km/saata çatır. Superkar 100 km/saata – təxminən 2,5, 300 km/saata isə 10 saniyəyə sürətlənirr. Eyni zamanda, güc aqreqatının artıq gələcək Avro 7 ekoloji standartlarına cavab verdiyi bildirilir.

İkinci versiya Zenvo Aurora Tur adlanır. Belə kupe daha “sakit” aerodinamik kuzov dəstinə, bahalı daxili tərtibata və təkmilləşdirilmiş səs izolyasiyasına malikdir. O, həm də tam ötürməlidir. Əsas güc aqreqatı eynidir, lakin ön təkərlərin hər birində 204 at qüvvəli elektrik mühərriki quraşdırılıb. Onlar fərdi idarəetməyə malikdirlər, bunun sayəsində dartma vektoruna nəzarət həyata keçirilir.

Belə dördmühərrikli sistemin hasilatı 1878 at qüvvəsi və 1700 Nm-ə bərabərdir. Əlbəttə ki, Tur həm daha ağır (1450 kiloqram), həm də daha sürətlidir. Maksimal sürət (o cümlədən daha axıntılı kuzov sayəsində) 450 km/saata qədər artıb. İlk “yüzlüyə” sürətlənmə vaxtı 2,3 saniyə, 300 km/saata – 9,0 saniyə, 400 km/saata isə 17,0 saniyədir.

Image alt Image alt Image alt Image alt Image alt Image alt Image alt Image alt Image alt Image alt Image alt Image alt Image alt Image alt Image alt Image alt Image alt Image alt Image alt Image alt Image alt Image alt Image alt Image alt

Zenvo şirkətindən belə tam ötürməni Aurora Agil versiyası üçün də sifariş etmək mümkün olduğunu bildiriblər, lakin istənilən halda “şər” və “turist” hiperkarları orijinal ideologiyaya uyğun olaraq, güc qurğularının fərqli tənzimləmələri ilə seçiləcəklər. Yalnız 100 ədəd Aurora hiperkarı istehsal ediləcək - hər bir versiyadan 50 ədəd buraxılması nəzərdə tutulur. İlkin qiymət 3,6 milyon avrodur, lakin ilk əmtəə avtomobilləri yalnız 2026-cı ildə hazır olacaqlar.

©  Bütün hüquqlar Autograph.az saytına məxsusdur. Xəbərdən istifadə zamanı sayta istinad etmək mütləqdir.