Lamborghini yeni Revuelto hiperkarı üzərindəki sirr pərdəsini qaldırmağa texniki hissə haqqında məlumatları açıqlamaqla başlayıb. Porsche isə, təkmilləşdirilmiş Cayenne modelinin interyerini göstərməklə başlamaq qərarına gəlib, çünki onun salonu sadəcə dəyişdirilməyib, əslində yenidən yaradılıb. Tərtibatçılar yeni interyeri Porsche Driver Experience termini ilə adlandırırlar. Amma əslində Cayenne ilk dəfə olaraq Taycan elektrokarında tətbiq edilmiş daxili arxitekturaya sahib olan ilk benzinlə çalışan Porsche avtomobilidir.
Mərkəzində analoq taxometri yerləşən ənənəvi cihazlar paneli tarixə çevrilib. Yenilənmiş Cayenne günəşlikdən məhrum edilmiş 12,6-düymlük əyri ekranlı virtual cihazlar panelinə malikdir. Beş əqrəbli şkalası olan “klassik planetlərin paradı” təklif olunan yeddi displey variantından yalnız biridir - cihazlar panelinin dizaynını sükan çarxındakı düymə ilə dəyişdirmək olar.
Sükan çarxı Porsche 911 modelindəki ilə eynidir: onun üzərində hərəkət rejimlərini (Normal, Offroad, İdman və Sport Plus) seçmək üçün selektor var. Media sisteminin ekranının diaqonalı eynidir (12,3 düym), lakin multimedia sisteminin özü daha müasirdir. Əlavə ödəniş qarşılığında ön sərnişinin üçün ayrıca ekran (10,9 düym) təklif olunur. Bu displeydə filmlərə baxmaq və ya naviqatoru idarə etmək olar. Üstəlik, displeyin xüsusi örtüyü onu sürücü üçün görünməz edir.
Transmissiyanın selektoru indi Taycan modelində olduğu kimi sükan çarxının sağındakı ön paneldə yerləşir. Bu, mərkəzi konsolu tamamilə yenidən tərtib etməyə imkan verib: burada klimat-kontrolun analoq və sensorlu düymələri olan yeni idarəetmə paneli, həmçinin smartfonların simsiz enerji doldurma paneli var.
Bu platformanın quraşdırılmış soyutma sistemi (standart klimat-kontroldan) yükləmə gücünü 15 vata qədər artırmağa imkan verib. Qapı panellərinin yuxarı hissəsi, o cümlədən qıfılların açılması üçün tutacaqlar da dəyişdirilib. Sükan çarxının solunda fırlanan mühərriki işə salma düyməsinin əvəzinə indi adi düymə var.
Bununla belə, yenilənmiş Porsche Cayenne təkcə interyeri ilə diqqəti cəlb etmir. Onun eksteryeri hələ də kamuflyaj altında gizlənir, lakin texniki dəyişikliklər də olacaqdır. Məsələn, asqı genişmiqyaslı təftişdən keçəcək: üç kameralı hava dayaqları əvəzinə iki kameralı variant quraşdırılacaq, lakin hər bir kamera bir klapan əvəzinə iki klapanı alacaqdır.
Baza 3,0-litrlik V6 turbomühərrikinin gücü 340-dan 354 at qüvvəsinə qədər artırılacaqdır. Cayenne S versiyasının 2,9-litrlik biturbo “altılığı” (440 at qüvvəsi, 550 Nm) 4,0-litrlik V8 mühərrikinin daha kiçik versiyasına (474 at gücü, 599 Nm) dəyişdiriləcəkdir. Ekstremal Cayenne Turbo GT isə 640 əvəzinə 660 at qüvvəsinə malik olacaqdır. Hibridlər də yenilənmədən keçəcəklər.
Bütün detallar aprelin 18-də Şanxay avtosalonu çərçivəsində keçiriləcək dünya təqdimatında açıqlanacaqdır. Bu arada, dördüncü nəsil Cayenne modelinin yaradılması üzərində çalışmalar davam edir. O, Cayenne modelinin hazırda eyni platformanı bölüşdüyü Volkswagen və Audi modelləri ilə birlikdə istehsal olunduğu Slovakiyadakı zavodun konveyer xəttindən çıxan ilk elektromobil olacaqdır.
Bütün hüquqlar Autograph.az saytına məxsusdur. Məqalədən istifadə zamanı sayta istinad etmək mütləqdir.